LogoBook en tid nu

Massage af muskler og led

Kiropraktorhuset i Slagelse tilbyder massage, der virker ved at gennemarbejde hver eneste muskel fra dens udspring til dens tilhæftning. Denne grundige bearbejdning, af musklerne medfører øget blodgennemstrømning i det masserede område. Derved stimuleres kredsløbet, og endorfin (kroppens naturlig morfin) udskilles for dermed at nedsætte smerten. Massagen virker smertelindrende på ømme og overbelastede muskler. Kroppens udskilning af affaldsstoffer øges, hvilket medfører større bevægelighed.

Massage til folket

Massage kan kombines med akupunktur, og kan være et effektivt supplement til din kiropraktiske behandling. Mandag er massør Heeli Ingemann fra 14-17 og torsdag Karsten Krygermeier 14-18. Vi har i klinikken et godt samarbejde og kommunikation mellem kiropraktor og massør, hvilket betyder, at kiropraktoren, som har undersøgt dig, snakker med massøren om dine problemområder. Derfor kan du altid være sikker på, at du får den helt rigtige behandling for netop dit problem. Massøren tilpasser sig det enkelte menneske, og sammensætter behandlingen i forhold til klientens fysiske og psykiske tilstand. I Kiropraktorhuset tilsigter vi at kigge helhedsorienteret på kroppen, dvs. at vi ikke blot behandler symptomatisk, men finder og behandler ubalancerne i kroppen, og forholder os til evt. årsager og sygdomme.

Heeli Ingemann

Heeli Ingemann er uddannet massør og RAB-godkendt. Har mange års erfaring i behandling af forskellige former for muskelrelaterede smerter.
Helle Lykke Pedersen

Helle udfører dybdegående fysiurgisk massage. Helle er uddannet fysiurgisk massør i 2012 og RAB-godkendt. Hun har tidligere haft klinikken Helleformassage.
Karsten Krygermeier

Karsten udfører fysiurgisk dybdegående sportsmassage samt akupunktur. Karsten har over 25 års erfaring i behandling.