For at holde smitterisikoen så lav som muligt beder vi om, at man ankommer til den aftalte tid, og at man så vidt det er muligt kommer uden pårørende. Børn må selvfølgelig gerne komme med enten mor eller far. Andre pårørende kan blive bedt om at vente udenfor. På den måde kan vi holde antallet af personer i venteværelset nede og derved reducere smittefare.

Du må meget gerne benytte håndspritten i venteværelset. Det er der for din og vores skyld.

Når du skal afregne beder vi om at du enten bruger Dankort eller andre betalingskort eller mobilepay og ikke kontanter.

Vi sørger for at hygiejnen er i top i hele klinikken.

For din og for vores sikkerhed!

LogoBook en tid nu

Massage af spændte muskler

Kiropraktorhuset i Slagelse tilbyder massage, der virker ved at gennemarbejde hver eneste muskel fra dens udspring til dens tilhæftning. Denne grundige bearbejdning, af musklerne medfører øget blodgennemstrømning i det masserede område. Derved stimuleres kredsløbet, og endorfin (kroppens naturlig morfin) udskilles for dermed at nedsætte smerten. Massagen virker smertelindrende på ømme og overbelastede muskler. Kroppens udskilning af affaldsstoffer øges, hvilket medfører større bevægelighed.

Massage i Slagelse

Massage kan kombineres med akupunktur, og kan være et effektivt supplement til din kiropraktiske behandling. Vi har 2 massører på klinikken: Heeli Ingemann og Helle Lykke. Vi har i klinikken et godt samarbejde og kommunikation mellem kiropraktor og massør, hvilket betyder, at kiropraktoren, som har undersøgt dig, snakker med massøren om dine problemområder. Derfor kan du altid være sikker på, at du får den helt rigtige behandling for netop dit problem. Massøren tilpasser sig det enkelte menneske, og sammensætter behandlingen i forhold til klientens fysiske og psykiske tilstand. I Kiropraktorhuset tilsigter vi at kigge helhedsorienteret på kroppen, dvs. at vi ikke blot behandler symptomatisk, men finder og behandler ubalancerne i kroppen, og forholder os til evt. årsager og sygdomme.

Heeli Ingemann

Heeli Ingemann er uddannet massør og RAB-godkendt. Har mange års erfaring i behandling af forskellige former for muskelrelaterede smerter.

Helle Lykke Pedersen

Helle udfører dybdegående fysiurgisk massage. Helle er uddannet fysiurgisk massør i 2012. Hun har tidligere haft klinikken Helleformassage.
KiropraktorHuset SlagelseSorøvej 9C4200 SlagelseTlf: 58 53 45 55mail@kiropraktorklinik.dkFacebook